تفلیس علاوه بر جاذبه های گردشگری متعدد، دارای مراکز خرید زیادی نیز می باشد. لحظه آخری در این مطلب لیستی از بازارها و مراکز خرید تفلیس را ارائه نموده است.




تفلیس با فرهنگی غنی و گلچین شده و سالها تاریخ محسور کننده علاوه بر اینکه یک مکان گردشگری بینظیر می باشد، می تواند تجربه یک خرید منحصر بفرد را نیر رقم بزند. تفلیس بعنوان پایتخت زیبای گرجستان، با داشتن مجموعه ای از فروشگاهها و مراکز خرید پیشرفته با معماری و دکوراسیون داخلی زیبا،محلی مناسب برای خرید محسوب می شود. گرجستان دارای صنایع دستی بینظیری می باشد که آنها را با تضمین بالای کیفیت محصول در بازارهای اروپایی عرضه می کند. مسافرانی که به گرجستان سفر می کنند هم می توانند این صنایع دستی را به عنوان سوغاتی به خانه ببرند. بازار تاریخی Bridge نیز مکان ایده آلی برای خرید در گرجستان و خریدن تعدادی سوغاتی ارزان می باشد. مهم نیست که دنبال چه خریدی هستید در اینجا برای همه، چیزی ارائه شده است. در این مطلب سعی شده است که علاوه بر آنکه لیستی از مراکز خرید تفلیس گرجستان ارائه می گردد، بهترین محل ها برای خرید در تفلیس گرجستان نیز معرفی گردند.

 

مراکز خرید تفلیس گرجستان

در این بخش لیستی از معروف ترین مراکز خرید تفلیس گرجستان ارائه می گردد.

  • مرکز خرید ایست پوینت تفلیس گرجستان

  • مرکز خرید تفلیس مال گرجستان

  • مرکز خرید مرانی تفلیس گرجستان

  • مرکز خرید تفلیس سنترال گرجستان

  • مرکز خرید کارواسلا تفلیس گرجستان

  • مرکز خرید لیلو تفلیس گرجستان

  • مرکز خرید جی تی سی تفلیس گرجستان

  • مرکز خرید مگالین تفلیس گرجستان

  • مرکز خرید اوراسیا تفلیس گرجستان

  • مرکز خرید دیدوب پلازا تفلیس گرجستان

  • مرکز خرید سیتی مال گلدانی تفلیس گرجستان

 

در ادامه تعدادی از این مراکز خرید بطور کاملتری معرفی گردیده اند:

1- مرکز خرید ایست پوینت East Point تفلیس گرجستان

تفلیس دارای مرکز تفریح و خرید جدیدی  است که در نوع خود در گرجستان، بزرگترین به حساب می آید. مجموعه مرکز خرید و سرگرمی ایست پوینت تفلیس گرجستان در زمینی به مساحت 24 هکتار ساخته شده که در آن مشتریان امکان تفریح، خرید و غذا خوردن، همه را در یک مکان دارند. مرکز خرید ایست پوینت تفلیس دارای فناوری IMAX با 10 سینمای شهری است. تکنولوژی IMAX این مجموعه یکی از بزرگترین های اروپاست. مرکز خرید ایست پوینت تفلیس همچنین دارای محوطه سرگرمی آموزشی مخصوص کودکان در مساحتی به اندازه 3500 متر مربع می باشد.

 

2- مرکز خرید تفلیس مال Tbilisi Mall گرجستان

مرکز خرید تفلیس مال نیز یکی از بزرگترین مراکز خرید تفلیس بشمار می آید که در خارج شهر قرار دارد. در واقع برای رسیدن به مرکز خرید تفلیس مال باید وارد جاده تفلیس به باتومی شوید و تا کیلومتر شانزدهم پیش روید. مرکز خرید تفلیس مال دارای فروشگاه هایی از برندهای معروف و مجموعه های تفریحی متنوع همچون سینما، رستوران، کافه و هایپرمارکت می باشد که بسیار پرطرفدار است.

 

 

بازارهای خرید تفلیس گرجستان

در این بخش لیستی از معروف ترین بازرهای خرید تفلیس گرجستان ارائه می گردد.

  • بازار درای بریج تفلیس گرجستان

  • بازار میدان تفلیس گرجستان

  • بازار میدان تفلیس گرجستان

  • بازار خیابان پکینی تفلیس گرجستان

 

در ادامه تعدادی از این بازارها بطور کاملتری معرفی گردیده اند:

1- بازار درای بریج Dry Bridge تفلیس گرجستان

یکی از بهترین مکان ها برای خرید در تفلیس، بازار اجناس ارزان واقع در شهر قدیمی تاریخی تفلیس نزدیکی پل خشک یا (Dry Bridge) می باشد. این بازار ارزان، جاییستکه می توانید تمام سوغاتی هایی که می خواستید را بخرید. خرید از بازار را با تماشای جواهرات آنتیک، عکس های قدیمی قرمز قهوه ای، کارد و چنگال های نقره و حتی یونیفرم ها و مدال های دوران شوروی سابق و دیگر اجناس عتیقه برای دکور خانه، شروع کنید. در این بازار همچنین می توانید مغازه هایی که آثار هنری مثل نقاشی های رنگ روغن، می فروشند را نیز پیدا کنید. ممکن است ساعت ها وقت تان در بازار درای بریج تفلیس، صرف نگاه کردن به اطراف و کشف گوشه و کنارهای بازار شود.

 

2- بازار میدان Meidan Bazaar تفلیس گرجستان

اگر می خواهید چیزهای سنتی، سوغاتی های محلی مثل لوازم جانبی دست ساز، چیزهای زیبا و ظریف بخرید، بازار میدان تفلیس بهترین جاییستکه باید بروید. یکی از قدیمی ترین بازارها در منطقه قفقاز، بازار میدان تفلیس است که بهترین میراث فرهنگی و تاریخی گرجستان به حساب می آید. در اینجا توریست ها می توانند اسنک های محلی و آثار هنری معتبر گرجی را امتحان کنند. در بازار میدان که در قلب تفلیس قدیمی واقع است، می توانید کلاه و لباس ملی گرجی، کیف و لوازم جانبی و کتاب بخرید. جدای از خرید، می توانید از بناهای تاریخی تفلیس قدیم نیز دیدن کنید.

 

چه چیزهایی را در تفلیس گرجستان بخریم؟

- طلا، نقره، سنگ های قیمتی و جواهرات آنتیک بخرید چون کیفیت فوق العاده و قیمت ارزانی دارند؛ تعداد زیادی از توریست ها از همه جای دنیا برای خرید نقره، طلا و جواهرات آنتیک به گرجستان می آیند.

- نقاشی و آثار هنری بخرید که شاهکارهای کوچکی هستند که بخشی از زندگی روزمره در گرجستان را به تصویر کشیده اند. همچنین می توانید لباس های دست دوز و نقاشی های مختلف، در کنار صنایع دستی محلی بخرید.

- عتیقه جات و سوغاتی های دیگر بخرید. در بازار های تفلیس می توانید اجناس آنتیک نه فقط مال گرجستان بلکه آثار عتیقه ای از کشورهای اروپایی، مدیترانه و خاورمیانه را بخرید.

- فرش های سنتی بخرید. گالری فرش قفقازی واقع در بخش قدیمی تفلیس، جاییستکه در آن می توانید فرش های اصل دست باف را بخرید.