تور کیش تیر مرداد شهریور 96

تور کیش تابستان 96 شامل پکیج های تور کیش تیر 96، تور کیش مرداد 96 و تور کیش شهریور 96 می باشد. برای اطلاع از قیمت تور کیش، بلیط کیش، هتل های کیش، تور ارزان کیش، تور لحظه آخری کیش و بطور کلی هرگونه اطلاعات راجع به تور کیش تابستان 96 می توانید بصورت روزانه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.




تور کیش تابستان 96 به مدت 2 شب و 3 روز برگزار می گردد اما چنانچه تعداد شب بیشتر درخواست گردد، امکان رزرو آن نیز فراهم می باشد. رزرو تور کیش با انواع ایرلاین ها و با کلاس پروازی مختلف امکانپذیر می باشد که عبارتند از: تور کیش با پرواز کیش ایر، تور کیش با پرواز کاسپین، تور کیش با پرواز معراج، تور کیش با پرواز زاگرس، تور کیش با پرواز ماهان، تور کیش با پرواز ایران ایر.

تور کیش تیر 96

تور کیش تیر 96 از جمله پکیج های تور کیش تابستان 96 می باشد که در تاریخ 1 الی 31 تیر با خدمات و قیمت های مختلف در هتل های کیش برگزار می گردد.

تور کیش مرداد 96

تور کیش مرداد 96 از جمله پکیج های تور کیش تابستان 96 می باشد که در تاریخ 1 الی 31 مرداد با خدمات و قیمت های مختلف در هتل های کیش برگزار می گردد.

تور کیش شهریور 96

تور کیش شهریور 96 از جمله پکیج های تور کیش تابستان 96 می باشد که در تاریخ 1 الی 31 شهریور با خدمات و قیمت های مختلف در هتل های کیش برگزار می گردد.

خدمات تور کیش تابستان 96

بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل های کیش همراه با صبحانه (بعضی از هتل ها با ناهار). ترانسفر فرودگاهی.

هتل های تور کیش تابستان 96

در  لیست زیر تعدادی از هتل های کیش که در تور کیش تابستان 96 قابل رزرو می باشند، ارائه شده است. چنانچه هتل دیگری مد نظرتان می باشد که در لیست زیر وجود ندارد، امکان رزرو آن نیز فراهم می باشد.