تور هند تیر مرداد شهریور 96

تور هند تابستان 96 شامل پکیج های تور هند تیر 96، تور هند مرداد 96 و تور هند شهریور 96 می باشد. سایت تور لحظه آخری بدلیل همکاری با آژانس های مسافرتی معتبر و متخصص، ارائه دهنده بهترین قیمت تور هند، ویزای هند، هتل های هند، تور لحظه آخری هند، بلیط هند و بطور کلی هرگونه اطلاعات راجع به تور هند تابستان 96 می باشد.



تور هند تابستان 96 به مدت 7 شب و 8 روز برگزار می گردد. اما  بسته به درخواست مسافران، زمان این تور می تواند افزایش باشد. تور هند تابستان 96 بصورت تک شهر و یا بصورت ترکیبی با شهرهای مختلف هند، برگزار می گردد که عبارتند از: تور دهلی آگرا جیپور، تور بمبئی گوا، تور دهلی، تور گوا. رزرو تور هند تابستان 96 با انواع ایرلاین ها و با کلاس پروازی مختلف فراهم می باشد که عبارتند از: تور هند با پرواز امارات، تور هند با پرواز قطر، تور هند با پرواز الاتحاد، تور هند با پرواز قشم ایر، تور هند با پرواز کاسپین، تور هند با پرواز معراج، تور هند با پرواز زاگرس، تور هند با پرواز ماهان، تور هند با پرواز ایران ایر.

تور هند تیر 96

تور هند تیر 96 از جمله پکیج های تور هند تابستان 96 می باشد که در تاریخ های 1 الی 31 تیر 96 برگزار می گردد.

تور هند مرداد 96

تور هند مرداد 96 از جمله پکیج های تور هند تابستان 96 می باشد که در تاریخ های 1 الی 31 مرداد 96 برگزار می گردد.

تور هند شهریور 96

تور هند شهریور 96 از جمله پکیج های تور هند تابستان 96 می باشد که در تاریخ های 1 الی 31 شهریور 96 برگزار می گردد.

خدمات تور هند تابستان 96

بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل های هند همراه با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی و بین شهری، راهنمای فارسی زبان، بیمه مسافرتی، ویزای هند، گشت شهری.

هتل های تور هند تابستان 96

در لیست زیر تعدادی از هتل های هند که در تور هند تابستان 96 قابل رزرو می باشند ارائه شده است. چنانچه هتل دیگری مد نظرتان می باشد که در لیست زیر وجود ندارد، امکان رزرو آن نیز فراهم می باشد.