تور روسیه تیر مرداد شهریور 96

قیمت تور روسیه تابستان 96 را از ما بپرسید تا بتوانید تور ارزان روسیه را رزرو نمایید.



سایت تور لحظه آخری بدلیل همکاری با آژانس های مسافرتی معتبر و متخصص، ارائه دهنده خدماتی نظیر بهترین قیمت تور روسیه، بلیط روسیه، هتل های روسیه، ویزای روسیه و بطور کلی هرگونه اطلاعات راجع به تور روسیه تابستان 96 می باشد. تور روسیه تابستان 96 در ماه های تیر، مرداد و شهریور با تعداد پروازهای مشخص برگزار می گردد. تور روسیه تابستان 96 بصورت تک شهر و یا بصورت ترکیبی با شهرهای مختلف روسیه، برگزار می گردد که عبارتند از: تور مسکو، تور سن پترزبورگ و تور ترکیبی روسیه مانند تور مسکو سن پترزبورگ.

خدمات تور روسیه تابستان 96

بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل های روسیه همراه با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، راهنمای فارسی زبان، سیم کارت، گشت شهری.

مدت تور روسیه تابستان 96

بسته به اینکه تور روسیه بصورت ترکیبی برگزار گردد یا بصورت تک شهر و همچنین بسته به نوع پرواز، مدت تور روسیه متغیر می باشد. در حال حاضر تور روسیه تابستان 96 به مدت 4 شب، 5 شب، 6 شب، 7 شب و 9 شب برگزار می گردد.

پروازهای تور روسیه تابستان 96

تور روسیه تابستان 96 با انواع ایرلاین ها و با کلاس پروازی مختلف که عبارتند از تور روسیه با پرواز نوردویند (Nordwind)، تور روسیه با پرواز ایروفلوت (Aeroflot)، تور روسیه با پرواز امارات و تور روسیه با پرواز ماهان قابل رزرو می باشد.

قیمت تور روسیه تابستان 96

این پکیج ویژه تور سنت پترزبورگ مسکو روسیه تیر 96 می باشد که شامل 4 شب اقامت در سنت پترزبورگ و 3 شب اقامت در مسکو می باشد و هر هفته پنج شنبه ها و جمعه ها با پرواز نوردویند (Nordwind) برگزار می گردد. البته رزرو این تور با پرواز ایرفورت و پرواز امارات در تاریخ های دیگر نیز امکان پذیر می باشد که البته شامل افزایش نرخ می گردد. این تور به مدت 7 شب و 8 روز برگزار می گردد و قیمت آن بصورت زیر می باشد:

- هتل 4 ستاره معمولی: 4.150.000 تومان

- هتل 4 ستاره تاپ: 4.690.000 تومان

- هتل 5 ستاره معمولی: 5.600.000 تومان

- هتل 5 ستاره تاپ: 5.800.00 تومان